آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه

به گزارش کنکوران، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد لازم است در ابتدا نسبت به بررسی دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۹ اقدام کنند.

سپس با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج ارشد ۹۹، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج نمایند.

پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز ‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۵ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۸، برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان لازم است با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل ای انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

 

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
نوشتهٔ بعدی
انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه و انتخاب رشته ارشد ۹۹

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!