آغاز ثبت نام یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

آغاز ثبت نام یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

ثبت نام برای شرکت در یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از امروز شنبه ۴ اسفند ماه آغاز شد و تا دوشنبه ۶ اسفندماه ادامه دارد.

آزمون غربالگری ۲۲ فروردین ۹۸ برگزار می شود.

دانشجویانی که از سوی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اسامی آنها به دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شده است باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک ثبت نام دریازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرسhttp://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود و این مرحله از آزمون ۲۲ فروردین ماه سال ۹۸ در مناطق آمایشی ده‌گانه برگزار خواهد شد.

آزمون مرحله دوم شامل بخش های انفرادی و گروهی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در روزهای ۱۲ تا ۱۸ مردادماه ۹۸ برگزار می شود.

مسئولین المپیاد هر دانشگاه باید با نام کاربری و کلمه عبوری که از طریق مرکز سنجش در اختیار آنها قرار می‌گیرد از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه نسبت به بررسی اسامی داوطلبان ثبت نام شده در سایت این مرکز اقدام کنند.

مسئولیت بررسی و تأیید اسامی داوطلبان ثبت نام شده با توجه به محدودیت نفرات که توسط دبیرخانه المپیاد برای هر دانشگاه در هر حیطه تعیین شده است، بر عهده مسئولین المپیاد هر دانشگاه است.

المپیاد در شش حیطه آموزش پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت و مدیریت نظام سلامت و کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم برگزار خواهد شد.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ از ۱۲ اسفند
نوشتهٔ بعدی
انتشار کلید اولیه آزمون پذیرش دستیار تخصصی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!