اعلام جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ / آخرین مهلت ویرایش اطلاعات

اعلام جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ / آخرین مهلت ویرایش اطلاعات

جزئیات نحوه تصحیح معدل در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ برای داوطلبان اعلام شد.

به گزارش کنکوران، داوطلبانی که در زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ معدل خود را اشتباه درج کرده اند باید آن را بر اساس مدرک فارغ التحصیلی تصحیح کنند در غیر این صورت قبولی آنها در دانشگاه ها همچون روند سنوات گذشته لغو خواهد شد وهیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نیست.

لازم است جهت اصلاح معدل از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۴ خرداد ۹۸ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

دانشجویان سال آخر  و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته که پس از اخذ مدرک کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج کرده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل را به تأیید مؤسسه محل تحصیل خود رسانده و آن را نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به مؤسسه محل قبولی ارائه کنند.

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۸ با رقابت ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ نفر در روزهای پنجشنبه ۲۳خرداد و جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار می شود.

 

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی‌ ارشد از ۲۰ خرداد
نوشتهٔ بعدی
زمان برگزاری المپیاد علمی دانشجویی ۹۸

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!