برگزاری آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در ۲۷ تیر

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ برگزار می شود. بر اساس شرایط، آزمون کتبی ممکن است بصورت الکترونیک (Computer Based) و یا کاغذی (Paper Based) باشد. همچنین چنانچه در طول برگزاری آزمون الکترونیک مشکلی ایجاد شود امکان برگزاری آزمون به صورت کاغذی فراهم خواهد بود. آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه های بعدی اعلام می شود. مرکز سنجش آموزش پزشکی از صدور کارت شرکت در جلسه آزمون برای متقاضیانی که فاقد هریک از شرایط باشند، خودداری کرده، و چنانچه در هر مرحله ای مشخص شود که فرد متقاضی واجد شرایط شرکت در فراخوان نبوده است، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی ۲۷ تیرماه برگزاری می‌شود.

به گزارش کنکوران، آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ روز پنجشنبه ۲۷ تیر برگزار می شود و داوطلبان از ۲۴ تیر می توانند کارت آزمون را دریافت کنند.

این آزمون به روش الکترونیک (رایانه‌ای) و در ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی در تهران برگزار می‌شود.

به گفته رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد انجام می‌شود.

حیدرزاده گفت: شرکت‌کنندگان این دوره باید در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب‌شناسی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون دارای دکتری تخصصی یا تخصص بود و پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل ۴ سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی از صدور کارت شرکت در آزمون برای داوطلبانی که فاقد هر یک از شرایط مندرج در بند الف اطلاعیه شماره یک باشند خودداری کرده و چنانچه در هر مرحله‌ای مشخص شود فرد متقاضی واجد شرایط شرکت در آزمون نبوده است، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می‌شود.

 نتایج آزمون کتبی تا نیمه اول مرداد اعلام می‌شود و مصاحبه‌ها نیز تا پایان نیمه دوم مردادماه انجام می‌شود.

 

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ترک سیگار با اصلاح ژن تنباکو
نوشتهٔ بعدی
جزئیات آزمون‌های ارتقا دستیاری و گواهینامه پزشکی منتشر شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!