تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد بهمن ۹۶

تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد بهمن ۹۶

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۶ تا ۲۴ بهمن خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ از سه شنبه ۱۷ بهمن آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز مهلت ثبت نام و انتخاب رشته به پایان می رسید، به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در این مرحله هستند مهلت انتخاب رشته کدرشته محل های جدید و کدرشته های تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۴ بهمن تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ تعداد ۸۳۷ نفر است و تاکنون ۲۹۹ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: این مرحله با توجه به تقاضای بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی به منظور تکمیل ظرفیت اجرایی شده است و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ می توانند انتخاب رشته کنند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند.

وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته امتحانی خود، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌های امتحانی مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ انجام‌ خواهد شد و هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد.

منبع: mehrnews.com

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
درمان مدرن بیماریهای نادر چشم به وسیله ترکیب ژن‌درمانی و عینک آفتابی
نوشتهٔ بعدی
آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز/ امکان شرکت در ۲ رشته

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!