جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری علوم پزشکی / زمان مصاحبه از ۱۲ تیر آغاز می شود

دکتری

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ به صورت ساختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا (شامل تسلط بر پایان نامه مقطع قبلی و مقاله مستخرج از آن، جستجوی منابع علمی، توانایی ارائه مطالب علمی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضوعات تخصصی رشته) برگزار خواهد شد.

در هریک از ایستگاه های مصاحبه ساختارمند، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از حضور داوطلب در هر ایستگاه در زمان تعیین شده (در حدود ۱۰ دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست های موجود برای هر ایستگاه، به ارزیابی داوطلب خواهند پرداخت.

شرایط و نکات قابل توجه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه:

بر اساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل ۳۰ درصد از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات است.

اطلاعات مربوط به آدرس و زمان مصاحبه در هر دانشگاه در جدول شماره ۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است. اطلاعات دقیق تر در مورد زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان در سایت دانشگاه درج خواهد شد و برای اطمینان از زمان دقیق مصاحبه مراجعه به سایت دانشگاه برگزار کننده الزامی است. عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است.

داوطلبان باید جهت حضور در جلسه باید علاوه بر کارت شناسایی معتبر، کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند.

داوطلبان باید از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپی تهیه کرده و در قالب یک CD، در روز مصاحبه تحویل همکاران در دانشگاه دهند.

با توجه به اینکه ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه الزامی است، داوطلبان لازم است حتما یک نسخه از پایان نامه خود را همراه داشته باشند. دانشجویان ترم آخر نیز باید پایان نامه دفاع
شده یا آماده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه پایان نامه موجب کسر امتیاز مربوط به این بخش می شود.

هر گونه اطلاعات بیشتر از طریق سایت دانشگاه برگزار کننده مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد.

تقویم برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در مناطق آمایشی سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶

 

دکتری وزارت بهداشت

جداول تفکیک شده رشته ها و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کننده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آزمون EPT : آغاز ثبت نام آزمون EPT تیر ماه دانشگاه آزاد اسلامی
نوشتهٔ بعدی
ژنتیک پزشکی : تدریس فصل نوزدهم ژنتیک پزشکی امری (ایمری) جلسه چهارم

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!