طرح بخشودگی۱۰۰درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت دهه فجر

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان از طرح بخشودگی صد در صدی جرایم دیرکرد بدهکاران به صندوق رفاه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم امروز در نشست خبری گفت: «به مناسبت دهه فجر و برای مراعات حال دانشجویان و دانش‌آموختگان طبق تصمیمات اتخاذ شده صد در صد جرایم دانش آموختگان بدهکار به صندوق بخشیده شود».

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانش‌آموختگانی که به این صندوق بدهکار بوده و به علت پرداخت نکردن به موقع اقساط، مشمول جریمه دیرکرد شده‌اند، می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir برای بازپرداخت باقی‌مانده بدهی‌ خود از این بخشودگی استفاده کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: «کمترین میزان بدهی مربوط به سال ۱۳۵۶ و مبلغ ۱۵۰۰ تومان است:».

او ادامه داد: «بیشترین میزان بدهی مربوط به دانش آموخته‌ای به میزان ۴۷میلیون تومان است که برای وام ودیعه مسکن ویژه نخبگان و وام ویژه دکترا دریافت کرده است».

یزدان‌مهر گفت: «بیشترین میزان جریمه مربوط به دانش آموخته‌ای به میزان ۳میلیون و ۲۵۴هزار و ۱۹۱تومان است».

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: «تعداد بدهکاران معوقه صندوق رفاه دانشجویان ۴۶۵هزار و ۱۶۸ نفر و به مبلغ ۱۶۲۰میلیارد ریال است».

یزدان‌مهر در پایان گفت: «در طرح بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم که در شهریور و مهر سال جاری برگزار شد، حدود ۴۹۷ هزار نفر شرکت کردند و مبلغ ۶۴۰ میلیارد ریال از بدهی‌های معوق و جاری صندوق رفاه دانشجویان وصول شد».

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۱۴ نفر از فارغ‌التحصیلان، از طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه استفاده کرده‌اند.

منبع: ana.ir

 

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تقویم آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت سال ۱۳۹۷
نوشتهٔ بعدی
نخستین همایش ملی هنر و سلامت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!