مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ از ۱۲ اسفند

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش در آزمون دکتری پزشکی ۹۸ از ۱۲ اسفند

به گزارش کنکوران و بنابر اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی م، مهلت ویرایش و ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۸ گروه علوم پزشکی تمدید شد.

داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۲ اسفند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۹۷ برای ویرایش فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکیمراجعه کنند.

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ اسفند ۹۷ می توانند برای شرکت در آزمون، ثبت نام کنند. این زمان آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون و ویرایش مدارک و اطلاعات است و تمدید نخواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قبال اسکان و تأمین خوابگاه دانشجویان تعهدی ندارند، گفت: دانشگاه‌ها باتوجه به امکانات خوابگاه به دانشجویان می‌دهند و هر دانشگاه در وب سایت خود در این مورد اطلاع رسانی می‌کند.

وی با اشاره به شماری از دانشگاه‌ها که خواب ندارند، گفت: طبق اطلاعیه‌ها دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، اصفهان، تبریز، سمنان، شیراز، گلستان، گیلان، مازندران، یزد خوابگاه ندارند و دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان و کاشان خوابگاه خودگردان دارند.

وی با اشاره به اعلام ظرفیت اولیه دکتری وزارت بهداشت نخستین بار در کنکور سال ۹۸ گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند فهرست اعلام شده ظرفیت دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی  ۹۸ اولیه است و احتمال تغییر در آن وجود دارد و ممکن است تا ظرفیت‌ها برخی دانشگاه‌ها اضافه یا حذف شود.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فردا؛زمان برگزاری آزمون ورودی دوره دکترای نیمه تمرکز سال ۹۸
نوشتهٔ بعدی
آغاز ثبت نام یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!