نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از ۲۵ فروردین

هم اکنون نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام شده است .

به گزارش کنکوران، داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کرده اند هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir ، نتایج خود را مشاهده نمایند.

راهنمای اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ :

مرکز سنجش پزشکی در تیر ماه ۹۸ برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شدند امکان تکمیل فرم رشته محل را فراهم کرد و علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری یکی از دانشگاه های علوم پزشکی در مهلت مقرر شده ، رشته محل های مورد علاقه خود را در سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir ثبت کردند . نتایج انتخاب رشته در قالب کارنامه منتشر نخواهد شد و داوطلبان فقط از دانشگاه هایی که جهت شرکت در مصاحبه دعوت شدند مطلع خواهند شد . متقاضیان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه های علوم پزشکی می بایست با توجه به جدول زمانبندی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت که توسط مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود خود را برای حضور در مرحله دوم آزمون دکتری وزارت بهداشت آماده نمایند .

داوطلبان به منظور مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال ۹۸ باید ابتدا وارد سایت sanjeshp.ir شده و از منوی سمت راست ” دکتری تخصصی phd ” را انتخاب نمایند .

بعد از کلیک بر روی دکمه دکتری تخصصی به صفحه زیر هدایت می شوید که باید روی دکمه ” دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه “ کلیک کنید :

با توجه به اینکه هر داوطلب به مصاحبه چند منطقه آمایشی یا دانشگاه دعوت شده ، به همان تعداد کارت ورود به جلسه مصاحبه برایش صادر خواهد شد .

زمان و محل برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ وزارت بهداشت؟

, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
برگزاری آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت به صورت الکترونیک
نوشتهٔ بعدی
آغاز مصاحبه های آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی از امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!