آخرین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۵

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات تکمیل‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و برخی از رشته‌های آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۳۹۵ خبر داد.


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفـت: از یکشنبه ۲۳آبان اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته های نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان با نمره کل مساوی و یا بزرگ تر از یک (با توجه به کارنامه نتیجه عملی اولیه) می توانستند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج از دیروز ۲۳ آبان لغایت ۲۶ آبان با مراجعه به سایت سنجش و اطلاع از کد رشته محل های مربوط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد محل اقدام و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: متقاضیان آزمون ۹۵ اعم ازکسانی که ثبت نام نموده یا ننموده اند می توانند در آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد ثبت نام کنند.

وی اعلام کرد: آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند با پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

توکلی یاد آور شد: ظرفیت پذیرش ۱۳ هزارو ۶۷۲ نفر است که از این تعداد ۶ هزار و ۴۱۵ نفر برای دوره روزانه ۳ هزار و ۳۵۲ نفر برای نوبت دوم(شبانه)، ۲۰۷ نفر دوره نیمه حضوری، ۲ هزار و ۸۳۰ نفر برای دانشگاه تربیت شهید رجایی، ۱۱۱ نفر برای پردیس خودگردان و ۷۵۷ نفر برای دوره مجازی دانشگاه دولتی پذیرش می شوند.

نوشتهٔ پیشین
آمار ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری/ اعلام نتایج در نیمه اول آذرماه
نوشتهٔ بعدی
ثبت‌نام ۲۰۰ دانشجوی خارجی در دوره‌های مجازی واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!