آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز/ امکان شرکت در ۲ رشته

آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز/ امکان شرکت در ۲ رشته

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی از امروز ۲۴ بهمن خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۴ اسفند فرصت ثبت نام دارند.


به گزارش کنکوران به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین پورکاظمی  افزود: ثبت نام آزمون و ارسال مدارک به صورت اینترنتی است. مدارک مورد پذیرش در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

داوطلبان باید از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به وارد کردن اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون در دو روز شرایطی فراهم شد تا داوطلبان بتوانند (با توجه به مدرک تحصیلی مقطع قبل) حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می شود ثبت نام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اضافه شدن درس استعداد تحصیلی به آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ خبرداد و گفت: امسال براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای تحصیلات تکمیلی همه رشته‌های آزمونی بدون استثنا یک واحد درسی استعداد تحصیلی را هم دارند که این درس با ضریب یک در آزمون امسال اضافه شده است و نمونه سئوالات مربوط به این آزمون از ۶ ماه پیش روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام نیز امروز ۲۴ بهمن منتشر شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: متقاضیان دکتری پژوهشی (PhD by Research) گروه علوم پزشکی توجه داشته باشند که داشتن نمره زبان معتبر (نمره مشروط قابل قبول نیست) و حداقل دو مقاله تحقیقی منتشر شده در مجلات علمی-پژوهشی نمایه شده در نمایه نامه های Web of Science یا PubMed به عنوان نویسنده اول یا مسئول الزامی است.

دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون تخصصی و دکتری پژوهشی (ph.D) سال تحصیلی ۹۸-۹۷

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد بهمن ۹۶
نوشتهٔ بعدی
جذب ۲ هزار عضو هیأت علمی وزارت بهداشت در سال ۹۷

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!