آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویان

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویان

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با تامین اعتبارات لازم امکان ثبت نام و تقاضای وام شهریه دانشجویان از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده است.

به گزارش کنکوران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یزدان مهر گفت: وام تحصیلی ویژه دکتری برای هر دوره سه ماهه به مبلغ ۱۸ میلیون ریال از طریق صندوق رفاه دانشجویان و ۲۱ میلیون ریال برای دریافت کنندگان وام از طریق بانک عامل تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: وام ضروری ویژه دکتری به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای هر دانشجو یک بار در طول مقطع تحصیلی پرداخت می‌شود؛ وام ضروری عادی تا سقف ۶ میلیون ریال برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: با تامین اعتبارات لازم برای پرداخت وام‌های دانشجویان دکتری و همچنین وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی امکان ثبت نام و تقاضای وام مذکور از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال اسامی و لیست وام‌ها روز یکشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم است دانشگاه‌ها نسبت به ثبت نام، تایید و ارسال لیست‌های وام اقدام کنند.

یزدان مهر تصریح کرد:  خوشبختانه با برنامه ریزی و تمهیدات به عمل آمده، اعتبار وام ضروری از ۴۴/۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ با ۴۷ درصد رشد به ۶۵/۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

یزدان مهر افزود: وام تحصیلی  از ۱۳۴ میلیارد تومان عملکرد در سال ۹۶ با ۳۸ درصد رشد به ۱۶۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام ویژه دکتری هم در مجموع از ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۲۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ با هم افزایی بانک توسعه تعاون افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به پیگیری تعدادی از دانشجویان دوره دکتری در خصوص پرداخت نشدن برخی فهرست‌های وام دانشجویی، صندوق رفاه دانشجویان تمام لیست‌های وام دانشجویی را که به تایید معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها رسیده و به صندوق ارسال کرده باشند، پرداخت می‌کندو هیچ فهرست وام دانشجویی در انتظار پرداخت در حوزه امور مالی صندوق نیست.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آخرین وضعیت از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۷
نوشتهٔ بعدی
آغاز ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دستیاری دندانپزشکی ازاول خرداد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!