آغاز ثبت نام کاردانی های علمی کاربردی/ قبولی ۹۷ درصد داوطلبان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان و تعداد قبولی ها در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۹۷.۵ درصد داوطلبان قبول شدند.


دکتر حسین توکلی ر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۶۲ نفر در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی سال ۹۵ دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۰۳ هزار نفر و ۲۳۸ نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: به این ترتیب ۹۷.۵ درصد ثبت نام کنندگان دوره های کاردانی در این دوره ها قبول شدند.

توکلی خاطرنشان کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای این دانشگاه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

وی افزود: از تعداد ۱۰۳ هزار و ۲۳۸ نفر پذیرفته شده نهایی، تعداد ۳۴ هزار و ۱۴۰ نفر زن و ۶۹ هزار و ۹۸ نفر مرد هستند. در واقع ۳۳ درصد پذیرفته شدگان زن و ۶۷ درصد آنان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تمامی پذیرفته شدگان می توانند از امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه به مراکز آموزشی محل قبولی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان همچنین می توانند در روزهای پنجشنبه ۱۵ مهر و شنبه ۱۷ مهرماه ۹۵ نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در بند ب اطلاعیه اعلام اسامی آمده است و با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۴ دفترچه مراجعه کنند.

نوشتهٔ پیشین
آغاز ثبت نام آزمون EPT مهرماه دانشگاه آزاد اسلامی
نوشتهٔ بعدی
دانشگاه گیلان دارای ۴۰۰ رشته گرایش است

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!