اطلاعیه جدید دانشگاه تهران درخصوص مصاحبه دکتری ۹۷

اطلاعیه جدید دانشگاه تهران درخصوص مصاحبه دکتری 97

معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره جزئیات ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری ۹۷ این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش کنکوران به نقل از پی اچ دی تست، متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

ضمن عرض تبریک به آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون موفق گردیده‌اند؛ به اطلاع می‌رساند: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی ( .Ph.D ) برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از بین متقاضیان چند برابر ظرفیت در آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم دوره دکتری تخصصی Ph.D سال ۱۳۹۷ که جهت مرحله دوم ارزیابی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند می‌رساند، از روز شنبه مورخ ۱۲/‏ ۳/‏ ۱۳۹۷‬ ‬ لغایت چهارشنبه مورخ ۳۰/‏ ۳/‏ ۱۳۹۷‬ ثبت نام مرحله دوم ارزیابی از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه صورت می‌پذیرد.

ضمناً مصاحبه تخصصی از روز شنبه مورخ ۹/ ۴/ ۱۳۹۷ لغایت جمعه ۲۲/‏ ۴/‏ ۱۳۹۷‬ برگزار خواهد شد. جدول زمانبندی مصاحبه متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان محترم برای کسب اطلاعات تکمیلی متناوباً به این وبگاه و نیز به وبگاه پردیس / ‏‬ دانشکده‌های مربوطه مراجعه نمایند. شایان ذکر است کلیه داوطلبان در تاریخ مقرر موظف به انجام ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور بوده و می‌بایست با در دست داشتن تأییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه تخصصی به پردیس / دانشکده مربوط مراجعه نماید.

عدم ثبت نام در موعد مقرر بمنزله انصراف داوطلب از پذیرش در دانشگاه تهران می‌باشد.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد
نوشتهٔ بعدی
اتمام مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امشب

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!