اعلام ظرفیت اولیه پذیرش آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی۹۸

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پزشکی99

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت  ظرفیت اولیه رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش دانشجو در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ را اعلام کرد.

فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف (بر حسب شرایط دانشگاهها) انجام شود.

ممکن است برخی از دانشگاه ها بعد از این تاریخ مجوز پذیرش دریافت کنند و یا دوره دکتری در برخی از دانشگاهها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف شوند. اعلام فهرست دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت های مربوطه در این مرحله صرفاً برای آگاهی کلی داوطلبان بوده و حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند.

داوطلبان در خصوص کسب اطلاعات درباره رشته های جدید از جمله آینده پژوهی سلامت، علوم بیومدیکال مقایسه ای و علوم و فناوری های تصویربرداری پزشکی- گرایش تصویربرداری عصبی می توانند به بخش به برنامه های آموزشی مصوب فارسی– دکتری در سایت دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی مراجعه کنند.

دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تأمین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود، خوابگاه در اختیار دانشجو قرار می دهند. داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه یا مرکز مورد نظر مراجعه کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد ارائه یا عدم ارائه خوابگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

رشته های مربوط به دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه مربوطه بوده و داوطلبان جهت کسب اطلاعات باید به آن دانشگاه (و یا سایت مربوطه) مراجعه کنند.

تحصیل در دوره های شهریه پرداز مستلزم پرداخت شهریه است که مبلغ آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد. داوطلبان جهت کسب اطلاعات در خصوص مبلغ شهریه باید به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه در رشته/محلی به دلیل تعداد کم داوطلبان، حداقل دو نفر دانشجو قابل معرفی نباشد، داوطلب در پذیرش نهایی به سایر اولویت های انتخابی خود معرفی خواهد شد.

ردیف موضوع ظرفیت عادی ظرفیت شهریه پرداز
۱ دکتری تخصصی رشته های تخصصی علوم پایه، بهداشت و تخصصی ۸۱۲ ۳۹۸
۲ دندانپزشکی ۱۲ ۵
۳ داروسازی ۱۶۸ ۴۰
۴ دکتری پژوهشی رشته های تخصصی علوم پایه، بهداشت و تخصصی ۳۵۶
جمع ۱۷۹۱

برای مشاهده جدول ظرفیت اولیه رشته های تخصصی علوم پایه، بهداشت و تخصصی سال ۹۸ روی لینک زیر کلیک کنید.

جدول ظرفیت اولیه رشته های تخصصی علوم پایه، بهداشت و تخصصی سال ۹۸

 

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه ی پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اعلام مکان و زمان برگزاری آزمون OSCE پذیرش دستیاری فوق تخصصی بهمن ۱۳۹۷
نوشتهٔ بعدی
اعلام زمان توزیع کارت و جزئیات برگزاری آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۹۸

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!