تمدید انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۷

تمدید انتخاب رشته دکتری آزاد 97

امکان یک نوبت ویرایش رشته محل های انتخابی داوطلبان دکتری ۹۷ آزاد همزمان با تمدید انتخاب رشته فراهم شد.

به گزارش کنکوران به نقل از پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، با عنایت به درخواستهای مکرر داوطلبان انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع می رساند ویرایش رشته / محلها از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان فراهم می باشد.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان با مراجعه با سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد نمودن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد نمودن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته ( در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است) به عنوان رمز عبور می توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.
شایان ذکر است ویرایش اولویتهای انتخابی داوطلبان فقط ۱ نوبت امکان پذیر است و هیچگونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد امکان پذیر نمی باشد.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اعلام تغییرات کلید نهایی آزمون دستیاری
نوشتهٔ بعدی
زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!