امشب پایان مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون های دانشگاه آزاد

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از پایان مهلت ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۱۳۹۵ این دانشگاه خبر داد.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۱۳۹۵این دانشگاه تنها تا ساعت ۲۴ امروز۱۶ مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شدند و در جلسه مصاحبه حضور داشته اند، می توانند متناسب با رشته وگرایشی که مصاحبه شده اند در اسن تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: همچنین کلیه داوطلبان حاضردر جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ این دانشگاه می توانند متناسب با مجموعه امتحانی که درآن شرکت کردند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

دانشیان یادآور شد: با توجه به امکان افزوده شدن رشته محل های جدی و همچنین امکان ویرایش رشته محلهای انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام، به کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت توصیه می شود در صورت تمایل نسبت به این امر اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
کارآفرینی ماموریت اصلی دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی
نوشتهٔ بعدی
ژنتیک پزشکی :پاسخ های تشریحی تست های تالیفی فصل دهم ژنتیک پزشکی امری (ایمری)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!