ثبت نام ۸ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی پزشکی/ فرصت مجدد دو روزه برای نام‌نویسی

ثبت نام ۸ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی پزشکی/ فرصت مجدد دو روزه برای نام‌نویسی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ایجاد فرصت مجدد دو روزه برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون ph.d رشته‌های علوم پزشکی خبرداد.

به گزارش کنکوران به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین پورکاظمی افزود: ثبت نام آزمون و ارسال مدارک به صورت اینترنتی بود و چهارم اسفندماه ۹۶ این فرصت به پایان رسید.

وی افزود: مدارک مورد پذیرش در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir صورت می گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی از متقاضیان نتوانسته باشند در آزمون ثبت نام کنند، فرصت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است که داوطلبان می توانند در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه ۹۶ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند.

پورکاظمی افزود: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون در دو روز شرایطی فراهم شد تا داوطلبان بتوانند (با توجه به مدرک تحصیلی مقطع قبل) حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می شود ثبت نام کنند.

منبع: mehrnews.com

 

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مهلت ثبت نام آزمون زبان EPT اسفند ۹۶
نوشتهٔ بعدی
مدت زمان مهلت ثبت نام آزمون ارشد ۹۷ گروه علوم پزشکی/تعداد شرکت کنندگان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!