فرصت مجدد برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانشجویان شاهد و ایثارگر که با انتقال و میهمانی آنها به دلیل عدم ظرفیت و نداشتن شرایط لازم مخالفت شده است، باید به دانشگاه های مبداء خود بازگشته و تابستان ۹۶ مجدد در سامانه ثبت نام کنند.


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تمام متقاضیان نقل و انتقال شاهد و ایثارگر ورودی قدیم و جدید که در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نسبت به درخواست انتقال و میهمانی خود اقدام کرده اند و با آن موافقت شده، اگر حکم کمیسیون آنان انتقال و یا میهمانی به شرط کسب معدل در نیمسال اول تحصیلی و یا در دو نیمسال اول تحصیلی باشد، باید آن را کسب کنند.

این به این معنی است که، دانشجویان باید، در نیمسال اول تحصیلی و یا دو نیمسال اول، معدل ذکر شده را کسب کنند، در غیر این صورت برای نیمسال دوم به دانشگاه قبول شده خود (مبدا) فرستاده می شوند.

همچنین تمام متقاضیان نقل و انتقال شاهد و ایثارگر ورودی قدیم و جدید که در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نسبت به درخواست انتقال و میهمانی خود اقدام کرده اند و با آن موافقت شده، برای ثبت نام باید به دانشگاه های مقصد مراجعه کنند.

در ضمن تمام متقاضیانی که با انتقال و میهمانی آنها به دلیل عدم ظرفیت و نداشتن شرایط لازم مخالفت شده، باید به دانشگاه های مبداء خود بازگشته و تابستان ۹۶ مجدد در سامانه ثبت نام کنند.

نوشتهٔ پیشین
همکاری وزارت کشور و قوه قضائیه در برخورد با پایان نامه فروشی
نوشتهٔ بعدی
سامانه های جذب هیات علمی وزارت علوم و دانشگاه آزاد مرتبط می شوند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!