چرا دانشگاه آزاد پول های ثبت نام کنندگان را برنگردانده است

چرا دانشگاه آزاد پول های ثبت نام کنندگان را برنگردانده است

با گذشت مهلت پرداخت پول های دریافتی هنوز تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان پول های خود را دریافت نکرده اند و به این امر معترض هستند.

به گزارش افکارنیوز، باتوجه به اعلام سازمان سنجش مبنی بر غیر قانونی بودن برگزاری آزمون ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت مستقل از سوی دانشگاه آزاد و لزوم بازگرداندن پول  آن افرادی که در این آزمون ثبت نام کرده بودند، قرار شد بار دیگر این افراد در سامانه سازمان سنجش ثبت نام کنندو هزینه دریافت شده از داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده بودند، از سوی دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانده  شود.
با گذشت مهلت پرداخت پول های دریافتی هنوز تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان پول های خود را دریافت نکرده اند و به این امر معترض هستند.
یکی از مسئولین دانشگاه آزاد در واکنش به این خبر بیان کرد:  همه هزینه های ثبت نام پرداخت شده است اما برخی داوطلبان معترض هستند که هنوز پولی به حساب آنها نیامده است که ما این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.
وی ادامه افزود:دانشجویان و داوطلبان دانشگاه آزاد که با هر نوع مشکلی در دانشگاه مواجه می شوند می توانند از طریق ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش به شماره  ۴۷۴۳-۰۲۱ تماس برقرار کنند. داوطلبان می توانند سوالات خود را به صورت مجازی نیز در بخش پاسخگویی به سوالات همین سایت مطرح کرده و ظرف مدت ۷۲ ساعت اداری پاسخ خود را دریافت کنند.
گفتنی است خبرنگار  برای پیگیری این موضوع بارها با حسین زاده معاون آموزشی دانشگاه،منوری مدیر روابط عمومی، با علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد و دفتر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تماس گرفته و این مسئولان حاضر به پاسخگویی در این باره نشدند.

مطالب مرتبط:

تدریس ژنتیک پزشکی

کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی در یک نگاه، تعریف، رشته های مجاز، دروس و ضرایب، منابع، زمان آزمون ۹۷-۹۶

منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

در پایان به دانشجویانی که تمایل دارند از مباحثی که از ژنتیک پزشکی ایمری در کانال ژنتیک پزشکی متعلق به همین سایت تدریس می شود استفاده کنند پیشنهاد می گردد از طریق این لینک به کانال ژنتیک پزشکی بپیوندند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
پذیرش دانشجو کاهش می‌یابد/ افزایش ۸ برابری دانشجوی خارجی
نوشتهٔ بعدی
جدیدترین تعرفه ثبت‌نام آزمون‌های سازمان سنجش سال ۹۶

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!