پذیرش دانشجو در ۶۱۱ برنامه درسی دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده در مهرماه امسال در ۶۱۱ برنامه درسی علمی کاربردی دانشجو پذیرش شده است.


به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد علی اخوان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه گزارشی از آمار پذیرش مهر ۹۵ این دانشگاه به لحاظ تعداد کد رشته محل‌های کاردانی و کارشناسی جدید و تمدید، تعداد کد رشته محل‌های درخواست شده و مصوب، تعداد رشته‌های آموزشی علمی‌کاربردی و نتایج پذیرش ارائه شد.

وی افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده در مهرماه امسال در ۶۱۱ برنامه درسی علمی کاربردی دانشجو پذیرش شده است که از این تعداد ۱۲ برنامه درسی جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کابردی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خوب پذیرش دانشجو برای پذیرش در سال‌های آینده نیز باید تمهیدات جدید با محوریت تدوین برنامه‌های درسی جدید و تعریف تقویم زمانبندی مناسب پذیرش دانشجو با هماهنگی سازمان سنجش‌ آموزش کشورصورت گیرد.

دکتر اخوان گفت: این جلسه باتصویب اساسنامه مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی ورزش و جوانان ادامه پیدا کرد، همچنین کمیته با تغییر نام مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژه زیست دارو به مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژن فارمد نیز موافقت کرد.

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه تشکیل زیر کمیته بررسی شیوه ‌نامه کارگروه و دستورالعمل صدور مجوز دوره‌های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی نیز به تصویب رسید.

اخوان افزود: دراین جلسه درخواست برگزاری دوره‌ علمی کاربردی پودمانی، سه استان ایلام، بوشهر و تهران بررسی شد. براین اساس در استان ایلام، ۴۱ رشته محل و ۲۰ دوره علمی کاربردی برای اجرا به تصویب رسید که ۲ دوره مدیریت خانه و تربیت مربی قرآن کریم از رشته ‌های جدید برای اجرا در این استان است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در استان بوشهر نیز ۲۳ رشته محل و ۲۳ دوره علمی کاربردی مصوب شد که ۳ دوره امداد و سوانح، تکنولوژی آموزشی و شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی از رشته‌های جدید این استان خواهد بود.

اخوان گفت: در استان تهران از مجموع ۵۸ مرکز بررسی شده، ۲۶۹ رشته محل و ۷۳ دوره علمی کاربردی برای اجرا تصویب شد که ۲ دوره ارشاد و معاضدت قضایی و تبلیغات و بازاریابی از رشته‌های جدید جهت اجرا در این استان خواهد بود.

همچنین از ۵۴۱ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی درسال جاری، ۳۹۹ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های پودمانی و ۴۹۶ مرکز متقاضی دوره‌های ترمی علمی کاربردی هستند.

نوشتهٔ پیشین
امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت برخی کد رشته های ورودی دوره دکتری
نوشتهٔ بعدی
تکذیب تایید همه رشته های دانشگاه آزاد/فقط ۴۶۰۰ رشته تاییدیه دارند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!