دانشگاه گیلان دارای ۴۰۰ رشته گرایش است

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به پنجمین دهه از فعالیت دانشگاه گیلان، این دانشگاه را با داشتن نزدیک به ۴۰۰ رشته گرایش دارای تنوع رشته ای گسترده خواند و از دانشجویان خواست تا با استفاده از فضای آرام و علمی دانشگاه، هم به رشد خود کمک کنند و هم جایگاه دانشگاه را در سطح کشور ارتقاء دهند.


به گزارش ایسنا منطقه گیلان، دکتر احمد رضی در جمع دانشجویان ورودی جدید ضمن گرامی داشت ایام سوگواری امام حسین (ع)، موفقیت دانشجویان جدید را در عبور از سد کنکور به آنها و خانواده هایشان تبریک گفت.

وی با اشاره به پنجمین دهه از فعالیت دانشگاه گیلان، این دانشگاه را با داشتن نزدیک به ۴۰۰ رشته گرایش دارای تنوع رشته ای گسترده خواند و از دانشجویان خواست تا با استفاده از فضای آرام و علمی دانشگاه، هم به رشد خود کمک کنند و هم جایگاه دانشگاه را در سطح کشور ارتقاء دهند.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به محدودیت ها و کمبود امکاناتی که ممکن است برای برخی از رشته ها و دانشجویان وجود داشته باشد، گفت: مسئولان دانشگاه تلاش می کنند که سال به سال این محدودیت ها کمتر شود و به یاری شما این دانشگاه روز به روز به جایگاه واقعی خود نزدیک تر شود.

رضی در ادامه به دانشجویان ورودی جدید توصیه کرد در کنار فعالیت های درسی، نسبت به مسائل پیرامون خود حساس باشند و با مشارکت در کانون ها، انجمن ها و دیگر تشکل های دانشگاه، به فعالیت های جمعی روی بیاورند. وی ایجاد دغدغه کارآفرینی به جای کارجویی را در میان دانشجویان خواستار شد و از دانشجویان خواست از همین اولین روز تحصیل در دانشگاه مقطع بعد و مدارج بالاتر را هدف قرار دهند.

رئیس دانشگاه گیلان در پایان با اشاره به استقلال دانشکده ها در دانشگاه گیلان خواستار رفع مسائل در گروه ها و دانشکده شد.

نوشتهٔ پیشین
آغاز ثبت نام کاردانی های علمی کاربردی/ قبولی ۹۷ درصد داوطلبان
نوشتهٔ بعدی
۳۵۱ هزار نفر به دانشگاه‌های غیردولتی راه یافتند/خالی ماندن ۳۵۰ هزار صندلی دانشگاه‌ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!