دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از آمازون یکی از معضلات قشری از مردم ایران می باشد اما امازون چیست و برای دانلود رایگان کتاب از آمازون باید چیکار کنیم.

شرکت آمازون به آدرس سایت آمازون دات کام یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و در ابتدا فعالیت آن فروش کتاب بود و در سال های بعد به یک شرکت فروش انواع وسایل تبدیل شد اما هنوز نیز بزرگترین سایت فروش کتاب در جهان محسوب می شود.

به دو دلیل این سایت برای استفاده مردم ایران مناسب نمی باشد، ابتدا اینکه به واسطه مجزا بودن سیستم های مالی ایران نسبت به سایر دنیا امکان خرید وجود ندارد و ثانیا به واسطه قیمت های بالا و اینکه هنوز ما عادت نکرده ایم که این هزینه های سرسام آور رو برای کتاب انجام بدیم.

اما یک راه ساده برای بخش اعظمی از این کتاب ها وجود دارد که راه قانونی نیست اما در حال حاضر دیگه چاره ای هم نیست!

برای دانلود رایگان کتاب از آمازون ابتدا در سایت آمازون کتاب مورد نظر خود را جسجتو کنید، و مشخصات دقیق کتاب را از سایت آمازون بگیرید. در تصویر زیر مشخصات یک کتاب نشان داده شده است:

پس از اینکه مشخصات کتاب را توانستید از این سایت بگیرید، می توانید از مشخصات این کتاب استفاده کنید برای دانلود رایگان کتاب، برای این منظور باید به سایت http://gen.lib.rus.ecمراجعه کنید.

در این سایت در باکس جستجوی بالا می توانید مشخصات کتاب را وارد کنید و بعد از سرچ لینک دانلود کتاب به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

برای مثال در تصویر زیر ما از ISBN برای دریافت کتاب استفاده کردیم، شما می توانید از این شماره که از سایت آمازون گرفته اید استفاده کنید همچنین می توانید از سایر مشخصات کتاب مثل اسم نیز استفاده کنید، لذت ببرید از کتاب هاتون 🙂

همچنین در سایت کنکوران بخشی مختص دانلود رایگان کتاب های مرتبط با ژنتیک پزشکی و ژنتیک انسانی قرار داده شده است تا دوستان ژنتیکی بتوانند کتاب های مهم و مفید را به راحتی دانلود کنند، برای این منظور به این لینک مراجعه بفرمائید.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ذخیره سازی اطلاعات روی مولکول‌های بدن انسان با دقت ۹۹ درصد
نوشتهٔ بعدی
نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی ۲۶ تیرماه اعلام می‌شود

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!