فردا آخرین مهلت دریافت کارت؛۴۵ درصد داوطلبان کنکور دکتری نیمه متمرکز کارت گرفتند/ برگزاری آزمون روز جمعه

فردا آخرین مهلت دریافت کارت؛۴۵ درصد داوطلبان کنکور دکتری نیمه متمرکز کارت گرفتند/ برگزاری آزمون روز جمعه

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آخرین فرصت دریافت کارت شرکت در کنکور دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۵ اسفند می باشد و تاکنون ۴۵ درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کرده اند.

نیمه متمرکز

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از آن پرینت تهیه کنند.

وی افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون برای ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب صادر شده است که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر زن و ۱۴۹ هزار و ۹۳۱ مرد هستند. تاکنون نیز ۱۱۷ هزار و ۲۸۸ داوطلب معادل ۴۵ درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کرده اند.

همچنین وی یادآور شد: کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به همراه برگ راهنمای مربوط بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اسفندماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی می باشد.

وی تاکید کرد: مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و مرحله دوم تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و علمی و… توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام خواهد گرفت.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دفترچه سوالات کنکور دکتری ژنتیک پزشکی سال ۹۴-۹۵
نوشتهٔ بعدی
فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور دکتری ۹۶ پزشکی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!