بخشنامه میزان سقف تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه میزان سقف تدریس اعضای هیات علمی تمام و نیمه‌وقت به تمام واحدهای این دانشگاه خبر داد.


علیرضا وحیدی رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بخشنامه میزان سقف تدریس اعضای هیات علمی به تمام واحدهای این دانشگاه ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه بخشنامه فوق در جهت افزایش کیفیت آموزش در دانشگاه آزاد ابلاغ شده، افزود: ساعت موظف تدریس و حق التدریس و ضرایب دروس از جمله موارد ذکر شده در این بخشنامه است.

به گفته وحیدی، واحدهای دانشگاهی به دسته های جامع (مانند مرکز استان‌ها)، بسیار بزرگ (واحدهایی که از لحاظ تعداد دانشجو و اعضای هیات علمی، متوسط و کوچک تقسیم می شوند و اعضای هیات علمی نسبت به درجه واحدی که در آن تدریس دارند، مطلع هستند.

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سقف تدریس را بر اساس درجه هر واحد دانشگاهی دانست و بیان کرد: برای هیات علمی تمام وقت واحدهای جامع حداکثر ۲۳ واحد درسی و ۲۳ ساعت (به ازای هر یک واحد درسی یک ساعت)، واحدهای بسیار بزرگ حداکثر ۲۳ واحد درسی و ۳۰ ساعت (چون ضریب می گیرند) و سایر واحدها ۲۳ واحد درسی و ۳۵ ساعت تدریس مشخص شده است.

وی همچنین درباره سقف تدریس برای اعضای هیات علمی نیمه وقت عنوان کرد: برای واحدهای جامع حداکثر ۱۵ واحد درسی و ۱۶ ساعت، واحدهای بسیار بزرگ ۱۶ واحد درسی و ۲۲ ساعت و سایر واحدها حداکثر ۱۶ واحد درسی و ۲۵ ساعت تعیین شده است.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
ثبت نام ۶۷ هزار نفر در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد
نوشتهٔ بعدی
وام ویژه دانشجویان روشندل و معلول افزایش یافت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!