شروع ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم از ۱۴ بهمن/مهلت ثبت نام وام ضروری ویژه دکتری

ثبت نام انواع وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از ۱۴ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش کنکوران به نقل از خبرگزاری مهر، تمام دانشجویان روزانه و نوبت دوم متقاضی وام می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴ بهمن ۹۶ الی ۱۶ اسفند ۹۶ با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان به نشانی، www.swf.ir  و مطالعه قوانین موجود در پورتال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت تقاضای سایر وام ها از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز و تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت. همچنین ثبت تقاضای وام بنیاد علومی از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت.

امکان پرداخت وام تا پایان سال ۹۶ به دانشگاه هایی که تا ۱۶ اسفند لیست های خود را ارسال کنند وجود خواهد داشت در غیر این صورت پرداخت وام به سال ۹۷ موکول خواهد شد.

اعتبارات به صورت یک مرحله، در هر نیمسال تحصیلی توزیع می شود و افزایش اعتبار امکان پذیر نیست.

اعتبار وام شهریه و تحصیلی به صورت تخصیصی در بهمن ۹۶ در سیستم اتوماسیون قابل مشاهده است ثبت، تایید و ارسال لیست های وام شهریه از تاریخ ۲۵ فروردین ۹۷ میسر خواهد بود. اعتبارات سایر وام ها به صورت متمرکز تخصیص داده خواهد شد.

درباره وام بنیاد علوی نیز، ثبت وام در زمان تعیین شده در صورت تخصیص و توزیع اعتبار از سوی بنیاد علوی انجام خواهد شد و ارسال لیست وام بنیاد علوی به دانشجویان روزانه و شبانه و دانشگاه های دولتی و آموزشکده ها و دانشگاه های پیام نور در زمان تعیین شده به مبالغ اعلام شده (مجرد۶۰۰۰۰۰۰، متاهل ۸۰۰۰۰۰۰ ریال) خواهد بود.

لازم به ذکر است که تا پایان نیم سال تحصیلی سامانه دانشجویی برای ثبت نام دانشجویان متقاضی فعال می باشد.

منبع:mehrnews.com

 

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
برگزاری آزمون کتبی دستیاری فوق تخصصی/ جزئیات آزمون شفاهی
نوشتهٔ بعدی
آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!