طراحی درس «خلاقیت و نوآوری و تجاری سازی» برای دانشجویان پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برنامه مشترک منطقه ۵ آمایشی برای ایجاد دانشگاه نسل سوم از طراحی درس «خلاقیت و نوآوری و تجاری سازی» برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

دکتر محمود نجابت در نشست معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی با اشاره به تجربه موفق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه طراحی این درس گفت: این درس شامل نیم واحد تئوری و نیم واحد عملی است و اساتید نیز آمادگی تدریس آن را پیدا کرده اند.

وی اشاره کرد: دانشکده علوم و فناوری نوین پزشکی در شیراز نیز به عنوان مدل پایلوت دانشگاه نسل سوم تعیین شده است.

نجابت خاطرنشان کرد: تفاهم نامه مشترکی با همکاری پارک فناوری فارس اجرایی می شود که بخشی از این پارک به حوزه علوم پزشکی و سلامت اختصاص یابد.

وی افزود: پروژه های نسل سوم نیاز به زیرساخت هایی دارد و این زیر ساخت ها در حال تجهیز در حوزه های توسعه صنایع و خدمات دارویی و غذایی می باشند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۴۰ عنوان برای آموزش اساتید در حوزه های درآمدزایی در بخش فناوری و توسعه صنایع تهیه شده که به اساتید در این زمینه آموزش بدهیم.

وی از پیشنهاد ایجاد پیوست تجاری سازی برای تمامی پایان نامه ها خبر داد و گفت: پیشنهاد شده است این پیوست برای تمامی دانشجویان دکتری علوم پایه الزامی شود.

نوشتهٔ پیشین
وزارت علوم در هفته ای که گذشت
نوشتهٔ بعدی
اقدام وزارت بهداشت برای پیشگیری از تخلف در پایان نامه ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!