فرآیند جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی به دانشگاه ها ابلاغ شد

فرآیند جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی به دانشگاه ها ابلاغ شد

دستورالعمل فرآیند جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش کنکوران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزیر بهداشت از آغاز فرایند شانزدهمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: دستورالعمل فرآیندجذب اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است و از دانشگاههای علوم پزشکی کشور انتظار می رود با در نظرگرفتن نیازهای دانشگاه و همچنین با رعایت کامل این دسترالعمل مراحل جذب را اجرا نمایند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: نقشه توسعه علمی مناطق آمایشی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در قالب برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تدوین شد. در این نقشه برآورد شده باتوجه به نیازهای بومی هر منطقه آمایشی و همچنین چشم اندازهای توسعه علمی منطقه، در هر رشته چه تعداد نیروی انسانی مورد نیاز است.

وی افزود: لذا توصیه می شود دانشگاهها در فرایند جذب نیروی هیئت علمی نقشه توسعه دانشگاه را مدنظر قرار دهند و اعضای هیئت علمی به نحوی جذب شوند که بتوانند چشم اندازهای توسعه علمی دانشگاه را محقق کنند.

لاریجانی بر لزوم توجه به نیازهای منطقه در جذب هیئت علمی تاکید کرد و گفت: این نیازسنجی بارها در قالب پروژه های مختلف در قالب برنامه تحول آموزش در مناطق آمایشی صورت گرفته و توجه به نیازهای واقعی منطقه و مرتفع سازی این نیازها با تربیت نیروی انسانی در سطح مهارتی، آموزش های دانشگاهی عمومی و تخصصی از اهداف مهمی است که در آموزش علوم پزشکی دنبال می شود.

وی با آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت در شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی گفت: امیدواریم ورود این نیروهای جوان به دانشگاه های علوم پزشکی بسترهای پویایی بیش از پیش و زمینه های نوآوری در دانشگاه های علوم پزشکی کشور را فراهم کنند.

 

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دانلود رایگان کتاب CRISPR Gene Editing Methods and Protocols (BOOK 2019)
نوشتهٔ بعدی
جزئیات شانزدهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • هرکی پارتی داره میره سر کار
    والا ما با دوتا دکترا بیکار نشستیم خونه، در ارزوی تعهد خدمت چه برسه به جذب
    دانشگاهها یا فراخوان نمیدن که پشت پرده هرکی رو دوست داشتن وردارن، یا فراخوان واسه افراد از پیش تعیین شده میدن، ما هیچ ما افسردگی ما خونه نشینی و حرف خانواده رو تحمل کردن…

    پاسخ
    • کنکوران
      10 آذر 1398 3:00 ب.ظ

      گرچه شرایط در بعضی مواقع سخت میشه اما دوست عزیز امیدتون رو از دست ندین. صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت داریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!