فرم ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸

فرم ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸

 شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی منتشر شده است و متقاضیان جذب هیئت علمی تا ۲۳ آذرماه ۹۸ فرصت داشتند که در این فراخوان ثبت نام کنند که با اعلام مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت این مهلت تا پایان دی ماه سال ۹۸ تمدید شد.

در این دوره از فراخوان ثبت نام برای جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به صورت متمرکز و اینترنتی انجام می گیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

 قابل توجه متقاضیان محترم به اطلاع می رساند ثبت نام  فراخوان شانزدهم  در سامانه جذب اعضای هیات علمی تا پایان دی ماه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰تمدید گردید.

  ثبت نام تنها از طریق رایانه و به کارگیری مرورگر های Google chrome  و Internet Explorer انجام گیرد. (از مرورگر Microsoft Edge ،Mozilla Firefox و گوشی های موبایل جهت ثبت نام استفاده نگردد.)

  در صورت نمایش پنجره هشدار ها (Alarm) در زمان ثبت نام، به هیچ عنوان گزینه Prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار انتخاب نگردد.

  توجه فرمایید پس از کلیک بر روی دکمه شروع ثبت نام، قبل از اقدام به ثبت مشخصات خود در قسمت ارسال تصویر مدارک لازم در انتهای فرم ثبت نام، فرم پرسشنامه را دریافت نموده و پس از کامل کردن، اسکن و ارسال آن ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

  توجه فرمایید ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که کد رهگیری ثبت نام را از سامانه دریافت و پیامک تایید به شماره همراه اعلام شده در فرم ثبت نام را دریافت نمایید.

جهت دریافت فرم ثبت نام فراخوان و انجام ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

برای پیگیری و اصلاح درخواست ثبت شده خود در سامانه جذب هیات علمی در فراخوان های سیزدهم به بعد، لطفاً کد رهگیری و کد ملی خود را وارد نمایید. در صورت اصلاح اطلاعات و یا مدارک، در انتها حتما دکمه ذخیره را کلیک نمایید.

-جهت مشاهده شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸ اینجا را کلیک نمایید.

-جهت دسترسی به جدول اعلام نیاز شانزدهمین دوره فراخوان جذب دانشگاههای دانشکده های علوم پزشکی کشور اینجا را کلیک فرمایید.

-جهت دسترسی به جدول اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی بابل اینجا را کلیک  نمایید.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸
نوشتهٔ بعدی
جدول اعلام نیاز شانزدهمین دوره فراخوان جذب دانشگاه های علوم پزشکی کشور

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!