سامانه های جذب هیات علمی وزارت علوم و دانشگاه آزاد مرتبط می شوند

هیات عالی جذب هیات علمی مقرر کرد وزارت علوم ظرف مدت یک ماه امکان برقراری بین سامانه جذب دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه جذب خود را به صورت بر خط فراهم سازد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۷۹ هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، در ابتدای این جلسه نحوه طرح و بررسی شکایات متقاضیان جذب مطرح و بررسی شد.

در ادامه جلسه و با توجه به انقضای احکام برخی از اعضای هیات ‌های جذب دانشگاه‌ها مقرر شد در صورتی که این دانشگاه‌ها ظرف مدت یکماه پس از انقضای مدت ماموریت اعضای هیات های جذب خود مبادرت به صدور احکام برای این افراد یا اعضای جدید نکنند، اعضای قبلی پس از تائید هیات مرکزی جذب دستگاه مربوطه به ماموریت خود ادامه دهند.

دستور بعدی جلسه ۱۷۹ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، ارائه گزارش نماینده فنی این هیات پیرامون برقراری ارتباط بین سامانه جذب وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی بود.

پس از ارائه این گزارش، هیات عالی جذب مقرر کرد ظرف مدت یک ماه وزارت علوم امکان برقراری این ارتباط به صورت بر خط را فراهم سازد.

در پایان این جلسه نیز تعدای از اعضای هیات ‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ های ایلام، سلمان فارسی، فسا، کازرون، پژوهشگاه قرآن و حدیث، پژوهشگاه فضایی ایران، علوم پزشکی قزوین، علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی مازندران و علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شد

, , ,
نوشتهٔ پیشین
فرصت مجدد برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر
نوشتهٔ بعدی
سامانه واژه شناسی آموزش پزشکی راه اندازی شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!