وزیر علوم رئیس دانشگاه شهید بهشتی را عزل کرد

وزیر علوم رئیس دانشگاه شهید بهشتی را عزل کرد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی از سوی وزیر علوم برکنار شد.

عزل

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی را عزل کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ضمن تایید این خبر، گفت: روز گذشته وزیر علوم در تماسی با دکتر طهرانچی پایان فعالیت وی را در جایگاه ریاست دانشگاه شهید بهشتی به دلیل پایان حکم ریاستش اعلام نمود.

وی درباره گزینه‌های احتمالی سرپرستی دانشگاه شهید بهشتی و جایگزین طهرانچی، چنین بیان کرد: اخباری مبنی بر جایگزینی دکتر صدوق از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه به عنوان جایگزین  دکتر طهرانچی در دانشگاه شهید بهشتی مطرح است.

به گزارش تسنیم، سیدحسن صدوق از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم در این زمینه، گفت: مسئولان وزارت علوم با من و برخی از اعضای هیئت علمی درباره ریاست دانشگاه شهید بهشتی صحبت‌هایی داشته‌اند، اما هنوز حکمی به بنده اعلام نشده است.

محمدمهدی طهرانچی استاد فیزیک پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی فعالیت‌های اجرایی خود را در دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۷۷ به‌ عنوان معاون اجرایی و برنامه‌ریزی دانشکده علوم آغاز کرد.

معاونت تحصیلات‌تکمیلی دانشکده علوم، عضویت در هیئت مؤسس پژوهشکده لیزر و پلاسما و معاونت پژوهشی آن، مدیر قطب علمی فوتونیک، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و ریاست مرکز نشر دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و ریاست کمیسیون تخصصی علوم پایه شورای علوم، تحقیقات و فناوری از جمله سوابق طهرانچی می باشد.

وی در اردیبشهت‌ماه سال ۹۱ به عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد.

سیدحسن صدوق جایگزین احتمالی طهرانچی نیز با مرتبه استادی از اعضای هیئت علمی گروه جغرافیای طبیعی دانشگاه شهید بهشتی در رشته ژئومورفولوژی​ است.

مطالب مرتبط:

تدریس ژنتیک پزشکی

کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی در یک نگاه، تعریف، رشته های مجاز، دروس و ضرایب، منابع، زمان آزمون ۹۷-۹۶

منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

در پایان به دانشجویانی که تمایل دارند از مباحثی که از ژنتیک پزشکی ایمری در کانال ژنتیک پزشکی متعلق به همین سایت تدریس می شود استفاده کنند پیشنهاد می گردد از طریق این لینک به کانال ژنتیک پزشکی بپیوندند.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ آزاد تا آخر هفته
نوشتهٔ بعدی
خبر جدید : رییس دانشگاه شهید بهشتی تغییر کرد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!