اطلاعیه مهم :کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز از سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت

اطلاعیه مهم :کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز از سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت

کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز

نیمه متمرکز

کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ از فردا بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. این آزمون صبح جمعه ۶ اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه داوطلبان‌ آزمون دکتری از روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.orgقرار می گیرد.

همه داوطلبان‌ شرکت‌ در آزمون‌، باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون در تاریخ تعیین شده باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت گرفته و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی می باشد. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنها به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه است. داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و بند “د” تذکرهای مهم اطلاعیه را مطالعه کنند و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در یکی از روزهای چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۴ و یا پنج‌شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۵ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۱۲/۶ در ۵۴ شهرستان مختلف کشور به شرح جدول شماره ۱ اطلاعیه سازمان سنجش آغاز خواهد شد نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده یا تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل خواهند شد، در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۹۵/۱۱/۳۰) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱) خود تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ اقدام نمایند. این داوطلبان باید اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ (نمونه فرم در ذیل این اطلاعیه درج شده) را در زمان مصاحبه به همراه داشته و ارائه نمایند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در هفته آخر فروردین سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبان درصورت لزوم می توانند سئوالات خود را از امروز تا روز پنجشنبه ۹۵/۱۲/۵ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی ۱۷:۰۰ با شماره ‌تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ یا بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
خبر بسیار مهم : آزمون زبان وزارت بهداشت ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود
نوشتهٔ بعدی
تدریس ژنتیک : تدریس فصل پانزدهم ژنتیک پزشکی امری (ایمری) جلسه چهارم

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!