۳۰ تا ۴۰ درصد تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی در منطقه ۱۰ آمایشی است

کنکوران

معاون آموزشی با تاکید بر این که منطقه آمایشی ۱۰ کشور یکی از مناطق دارای اهمیت مناطق آمایشی است، افزود: لازم است این جلسلات به منظور افزایش هم افزایی میان دانشگاه های علوم پزشکی ، بیشتر شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم افزایی، آموزش را در مسیر درست تری پیش ببریم.

به گزارش وبدا، دکتر باقر لاریجانی در حاشیه برگزاری جلسه کلان منطقه آمایشی ۱۰ کشور با اشاره به توجه ویژه به آموزش علوم پزشکی در راستای برنامه تحول سلامت، گفت: با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در خصوص آموزش علوم پزشکی، بحث آمایش سرزمینی مورد توجه ویژه وزارت بهداشت قرارا گرفت و تقریبا با تمام مناطق آمایشی، جلساتی را برگزار کردیم که دور اول این جلسات به پایان رسید.
معاون آموزشی ضمن اشاره به شروع دور دوم جلسات با مناطق آمایشی کشور افزود: این جلسه برای منطقه ۱۰ کشور که بزرگترین منطقه آمایشی است برگزار شده چراکه ۳۰ تا ۴۰ درصد تحصیلات تکمیلی در این منطقه است.
دکتر لاریجانی افزود: این منطقه دارای دانشگاه های علوم پزشکی بزرگی است که سلامت سایر دانشگاههای علوم پزشکی را در برمی گیرد.
وی با تاکید بر این که منطقه ۱۰یکی از مناطق دارای اهمیت مناطق آمایشی است، افزود: لازم است این جلسلات به منظور افزایش هم افزایی میان دانشگاه های علوم پزشکی ، بیشتر شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم افزایی، آموزش را در مسیر درست تری پیش ببریم.
معاون آموزشی افزود: انتظارمان از دانشگاههای مستقر در تهران الگوسازی است و باید روحیه زنده ماندن را در سایر دانشگاه ها ارتقا دهند و اساتیدی که دچار رخوت هستند را وارد گفتمان کنند.
وی با تاکید بر این که گزارش های ارایه شده باید دارای تحول، نوآوری و تاثیرگذاری باشد، افزود: لازم است تحول و استراتژی برای دانشگاه ها داشته باشیم و برای اجرای بسته های آموزشی سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.
معاون آموزشی هدف از این جلسات را تبادل نظر میان دانشگاه ها و معاونت آموزشی بیان کرد و افزود: تلاش می کنیم دانشگاه ها بتوانند ایده هایی را از ما و از هم بگیرند و اگر ایده خوبی از سوی دانشگاهی ارائه شود در میان سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز استفاده شود.

نوشتهٔ پیشین
ژنتیک پزشکی : تدریس فصل اول ژنتیک پزشکی امری (ایمری) – جلسه اول
نوشتهٔ بعدی
ظرفیت ۸۱هزار نفر برای تکمیل ظرفیت کنکور ارشد/آغاز ثبت نام از فردا

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!