کنکوران
  • تخصصی ترین
  • به روز ترین
  • پرافتخار ترین
  • کامل ترین
مرکز تدریس ژنتیک پزشکی!

موسسه کنکوران با استفاده از شیوه های نوین و نوآورانه تدریس ژنتیک پزشکی و با استفاده از اساتید مجرب همواره با موفقیت دوره های آمادگی کنکور ارشد و دکتری ژنتیک پزشکی را برگزار نموده است.

با تکیه بر آمار قبولی های سال های گذشته همچنین اذعان دانشجویان سال های گذشته شرکت کننده در دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ژنتیک پزشکی، این موسسه بیشترین بازدهی را برای آماده سازی دانشجویان جهت شرکت در آزمون دکتری ژنتیک پزشکی داشته است.

موسسه کنکوران به عنوان تنها مرکز تخصصی ژنتیک پزشکی در ایران بالاترین آمار قبولی (بیش از نیمی از قبول شدگان در آزمون کتبی در سال های متفاوت ) را به خود اختصاص داده است.

انجمن های قبولی دکتری ژنتیک پزشکی

آقای محمد دهانی پذیرفته شده دکتری ژنتیک پزشکی علوم پزشکی تهران.

در رابطه با بحث کنکور من خودم فقط از جزوات کنکوران استفاده کردم و آزموناشونم شرکت کردم لذا دوستانی که بیس ژنتیک خوبی دارن من جزوات موسسه کنکوران رو بهشون پیشنهاد میکنم. اگر هم توی مباحثی ضعف دارین میتونید توی کلاسای تدریسشون شرکت کنید.

خانم رویا خلیلیان پذیرفته شده دکتری ژنتیک پزشکی علوم پزشکی بهشتی.

بهترین کمک این دوره به من بررسی تست های سالهای اخیر و رفع اشکال بود که در کنار تدریس سریع و جامع کل جزوه انجام میشد. به علاوه به من یک برنامه برای جمع بندی در ماه های آخر میداد. کنار همه ی این ها مشاوره و حمایت فکری اساتید بود که تا زمان اعلام قبولی ادامه داشت و من واقعا ازشون سپاسگزاری میکنم.

خانم دکتر ابراهیمی پذیرفته شده دکتری ژنتیک پزشکی علوم پزشکی تهران

بنده سال گذشته در دوره ی تضمینی ازمون دکتری موسسه کنکوران شرکت کردم.
باید بگم تجربه ی بی نظیری بود چرا که با توجه به اینکه پایه ی من ژنتیک نبود تمام مباحث از پایه به بهترین شکل تدریس شد و با ازمون های شبیه سازی شده توسط اساتید نکات مهم بارها و بارها مرور شد.
از زحمات بی دریغ اساتید، اقای دکتر زعیمی و دکتر سارلی عزیز بی نهایت سپاسگزارم🙏🌹

آقای میرسالار کاهایی پذیرفته شده دکتری ژنتیک پزشکی علوم پزشکی مشهد

من امسال بار اول بود که کنکور دکترا شرکت میکردم و از جزوه هاتون استفاده کردم که خیلی کمک کردن تا من بتونم خودم رو برای کنکور آماده کنم . میخواستم ازتون تشکر کنم بابت جزوه بسیار عالی تون و راهنمایی هایی که تو گروه می‌کردید. در حقیقت با توجه به وجود منابع مختلف و زیاد و وجود خیل عظیم اطلاعات غیر مهم از نظر کنکوری جزوات کنکوران این امکان رو میدهد که به صورت جمع بندی و خلاصه و مفید روی مطالب مهم و به دور از پراکندگی تمرکز، فرد بتونه روی مطالب مهم و کنکوری تمرکز کنه و روی این مطالب مهم وقت بذاره و با تست ها تکمیل کنه این مطالب رو و بازدهی یادگیری چند برار میشه وقتی فرد با این جزوات جلو میره😍😍.

آقای ی ب از دانشجویان حال حاضر مجموعه کنکوران

آقاي دكتر زعيمي كه واقعا فرد قابل ستايش و به نظرم نعمتي براي اين رشته هستش و اميدوارم هميشه پايدار باشند،
و در مورد آقاي دكتر سارلي كه به جرات ميگم مالك سيتوژنتيك ، توي كلاس عين بچه ها من عادت دارم با انواع رنگ ها بنويسم ، مطالبي كه آقاي دكتر سارلي ميگفتن سوال مياد من بغلش مينوشتم١٠٠ درصد، سوالارو كه ديدم توي گروه ٧ تا سوال بودش كه من تو جزوه كنارش نوشته بودم ١٠٠ درصد مياد، يعني سوتفاهم پيش نياد حس ميكنم آقاي دكتر سارلي يا جزو طراحا هستم يا دوست طراحا، يا زندگي شون شده كنكور ژنتيكه….. واقعا زندگي گواراي وجودشان.
در كل به نوبه خودم از تمامي زحمات مجموعه صميمانه تشكر ميكنم.

خانم م ی از دانشجویان حال حاضر مجموعه کنکوران

در رابطه با کلاسها دکتر سارلی و دکتر زعیمی هردو از بهترین اساتید من بودن که با وجود شرایط آنلاین بودن سعی بر تفهیم مطالب به طور کامل و دقیق داشتند. نحوه تهیه جزوات و سوالات تالیفی عالی بودن. با جزوات درصد بالایی از سوالات کنکور و می شد پاسخ داد چون چندتا سوال کلا خارج از منابع هست همیشه. 

کلاس های کنکوران

کلاس و کارگاه ها

جزوه و آزمون

جزوه و آزمون

مشاوره و هدایت تحصیلی

مشاوره

مشاوره تحصیلی

هدایت تحصیلی

مدیریت زمان

مدیریت استرس

0
سال های فعالیت
0
تعداد دانشجویان
0
تعداد جزوه های ارائه شده
0
تعداد دوره های برگزار شده

در وبلاگ آموزشی ما چه می گذرد؟

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!