فردا آخرین فرصت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۵

مشاور عالی سازمان سنجش گفت :فردا آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و برخی از رشته‌های آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۳۹۵ است.


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفـت: از یکشنبه ۲۳ آبان اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته های نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و اطلاعیه جدید نیز ۲۶ ابان منتشر شد که داوطلبان تا ۲ آذر ماه می توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان با نمره کل مساوی و یا بزرگ تر از یک (با توجه به کارنامه نتیجه عملی اولیه) می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج تا ۲ آذر ماه با مراجعه به سایت سنجش واطلاع از کد رشته محل های مربوط نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

توکلی اظهار داشت: متقاضیان اعم از اینکه در آزمون ۹۵ ثبت نام نموده یا ننموده اند، نیز می توانند در رشته هایی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد متقاضی شوند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند با پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش یاد آور شد: تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۸ نفر تا ساعت ۸ صبح امروز ثبت نام کرده اند که این افراد می توانند در مدت زمان تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
جدیدترین وضعیت رشته های مشترک وزارتخانه های بهداشت و علوم
نوشتهٔ بعدی
فراخوان ثبت‌نام بورس شهید احدی جهت پذیرش بدون آزمون دکتری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!