خبر مهم :ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۶ از فردا ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود

خبر مهم :ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۶ از فردا ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۶ علوم پزشکی و ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد ۹۶ از فردا ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش مرجع اخبار دانشگاهی،  ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۶ و رشته های علوم پزشکی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۶ ، از ۲۰ بهمن ۹۵ الی ۳۰ بهمن ۹۵ و از طریق وب سایت این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می گیرد.

لازم به ذکر است زمان توزیع کارت آزمون دکتری علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد در ۳۱ اردیبهشت ۹۶ و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت و رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد ۹۶ روز پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ می باشد و پذیرفته شدگان از مهرماه ۹۶ در دانشگاه پذیرفته شده مشغول به تحصیل خواهند شد.

قابل توجه داوطلبان متقاضی دکتری تخصصی پژوهشی (ph.D by Research):

با توجه به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به بند ب ماده ۵ قانون مذکور ، شرایط اولیه ورود به دوره های دکتری تخصصی پژوهشی (ph.D by Research) صرفا از طریق شرکت داوطلبان در آزمون کتبی پذیرش دانشجو برای کلیه رشته های مقطع دکتری تخصصی خواه بود.

لذا داوطلبان دوره پژوهشی می بایست در آزمون ph.D مورخ ۹۶/۳/۴ شرکت نمایند. زمان ثبت نام ۹۵/۱۱/۲۰ لغایت ۹۳/۱۱/۳۰ می باشد.

بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، سنجش و پذیرش در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی به شرح زیر می باشد:

۱- آزمون کتبی (۳۰%) ، سوابق آموزشی ، پژوهش و فناوری (۲۰%) ، مصاحبه علمی و سنحش عملی (۳۰%) و تهیه طرح واره (۲۰%) از نمره را شامل خواهد شد.

۲- داشتن حداقل ۲ مقاله تحقیقی اصیل منتشر شده در مجلات علمی ، پژوهشی معتبر نمایه نامه های PubMed یا Web of Seience به عنوان نویسنده اول یا مسئول الزامی است.

۳- در مورد مدرک زبان ، ثبت نام داوطلبان این دوره بصورت مشروط غیر قابل قبول است.

سایر شرایط و ضوابط مشابه دوره آموزشی می باشد. داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط این دوره  می توانند به دفترچه راهنمای آزمون ph.D مراجعه کنند.

 

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور : ثبت نام کنکور از ساعت ۱۷ امروز آغاز می شود/ زمان انتشار دفترچه
نوشتهٔ بعدی
اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون ارشد ۹۵ دانشگاه آزاد از ساعت۱۴ امروز اعلام شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!