اردیبهشت ۹۸؛ مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی

اعلام ظرفیت اولیه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پزشکی سال 1399

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت جدید ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود.

با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸، مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد در اردیبهشت ماه در نظر گرفته شد.

زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: از همین رو آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

وی بیان  کرد: مهلت جدید برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در نظر گرفته شده است و داوطلبان از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ می‌توانند در این آزمون ثبت نام و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

حیدرزاده تاکید کرد: همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ مدرک زبان معتبر نشده اند می‌توانند در دوره ۵۲ آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE که در ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود شرکت کنند و نمره لازم را کسب کنند.

 

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تغییر تاریخ برگزاری آزمون MHLE ارفاقی برای داوطلبان دکتری ۹۸ گروه پزشکی
نوشتهٔ بعدی
آغاز ثبت نام مجدد کنکور ارشد پزشکی از ۲۶فروردین

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!