افزایش سنوات دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه تهران

به گفته ی معاون آموزشی دانشگاه تهران سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان این دانشگاه در مقاطع دکتری و ارشد افزایش می یابد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرگزاری مهر، از افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان این دانشگاه خبر داد و بیان کرد:  امسال با توجه به اجازه هیات امنای دانشگاه تهران، سنوات تحصیلی در دوره کارشناسی افزایش یافت.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشجویان دوره کارشناسی در نیمسال نهم از پرداخت شهریه معاف شدند، خاطرنشان کرد:طول این دوره در آیین نامه آموزشی، ۱+۸ شده است.

وی ادامه داد: براساس آیین نامه وزارت علوم، سنوات تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد ۴ نیمسال عنوان شده اما از این پس برای دانشجویان دانشگاه تهران یک نیمسال اضافه شد و دانشجویان از پرداخت شهریه نیمسال پنجم معاف هستند.

حسینی همچنین درباره افزایش نیمسال تحصیلی در دوره دکتری، گفت: در آیین نامه وزارت علوم، نیمسال تحصیلی دوره دکتری ۸ نیمسال بیان شده است که در آیین نامه جدید دانشگاه تهران، دو نیمسال اضافه شد و دانشجویان از پرداخت شهریه در نیمسال نهم و دهم معاف هستند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اعلام اینکه  دانشجویان شهریه پرداز در مقطع دکتری نیز برای نیمسال نهم و دهم معاف از پرداخت شهریه هستند، گفت: شهریه دوره دکتری به صورت ترمی تعریف نمی شود و رقمی که اعلام می شود مربوط به کل دوره است

,
نوشتهٔ پیشین
اولین سمپوزیوم ملی و بین‌المللی ژنتیک پزشکی ایران
نوشتهٔ بعدی
تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری سال ۹۹

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!