تمدید زمان ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاهها

تمدید زمان ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاهها

بامداد – تمدید زمان ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاهها زمان ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴روز جمعه ۸ بهمن ماه تمدید شد. کلیه داوطلبان حاضر…

زمان ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴روز جمعه ۸ بهمن ماه تمدید شد.
کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند و در مرحله قبلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده ویا شرکت ننموده اند ، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند. امکان ویرایش رشته- محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم می باشد.
به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون سراسری ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی که از ساعت ۱۴ چهارشنبه، ۲۹ دی ماه آغاز شده بود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، ۵ بهمن ماه ادامه داشت، نیز تمدید شد.

به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون سراسری ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی که از ساعت ۱۴۴ چهارشنبه، ۲۹ دی ماه آغاز شده بود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، ۵۵ بهمن ماه ادامه داشت، نیز تمدید شد.

مطالب مرتبط:

تدریس ژنتیک پزشکی

کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی در یک نگاه، تعریف، رشته های مجاز، دروس و ضرایب، منابع، زمان آزمون ۹۷-۹۶

منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

در پایان به دانشجویانی که تمایل دارند از مباحثی که از ژنتیک پزشکی ایمری در کانال ژنتیک پزشکی متعلق به همین سایت تدریس می شود استفاده کنند پیشنهاد می گردد از طریق این لینک به کانال ژنتیک پزشکی بپیوندند.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نتایج پذیرش رشته های نیمه‌متمرکز کنکور ساعت ۸ امشب اعلام می شود
نوشتهٔ بعدی
نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!