تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۹۸

مهلت ثبت نام در شانزدهمین فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی تا پایان دی ماه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ تمدید گردید.

دستورالعمل فرآیندجذب اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است و براساس آن ۲۰۰۰ نفر عضو هیات علمی جذب این دانشگاهها خواهند شد.

متقاضیان جذب هیئت علمی تا ۲۳ آذرماه ۹۸ فرصت داشتند که در این فراخوان ثبت نام کنند که با اعلام مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت این مهلت تا پایان دی ماه سال ۹۸ تمدید گردید.

در این دوره از فراخوان ثبت نام برای جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت به صورت متمرکز و اینترنتی انجام می گیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: در فراخوان امسال کلیه مراحل و فرآیند جذب شامل بررسی صلاحیت های علمی و عمومی توسط سامانه مرکز امور هیات علمی انجام خواهد شد لذا متقاضیان مکلف هستند کد رهگیری مرتبط با مراحل جذب را اخذ کنند تا در فرآیند ثبت نام بتوانند از طریق این سامانه وضعیت خود را در دانشگاهها پیگیری نمایند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تصریح کرد تا به امروز به ۱۰ کلان منطقه آمایشی بیش از ۶۰ ماموریت ویژه واسپاری شده که انتظار داریم کلان مناطق آمایشی و دانشگاههای برگزیده نسبت به تامین اعضای هیات علمی خود منطبق با ماموریت های ویژه برنامه طرح تحول اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم اعضای هیات علمی هدفمندی را در این خصوص جذب کنیم.

وی تصریح کرد دانشگاهها می بایست به مفاد این دستورالعمل که به کیفیت آموزش پزشکی و اعتباربخشی سنجه های آموزشی تدوین شده تاکید ویژه دارد، توجه وافی داشته باشند که بر این اساس از حدود دو سال گذشته از دانشگاههای علوم پزشکی کشور درخواست کردیم نقشه توسعه آموزش و هیات علمی خود را در قالب برنامه ۵ ساله ارائه و به تصویب شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی برسانند که در واقع ملاک تصمیم گیری در فراخوان جذب هیات علمی، دانشگاههایی هستند که این نقشه مبنایی را تدوین و به تصویب رسانده اند.

دکتر حسینی در خاتمه به اشتغال تعدادی از اعضای هیات علمی به صورت متعهد خدمت (ضریب k ) اشاره کرد و اظهار داشت ممکن است تعدادی از این افراد در معرض اتمام دوران خدمت باشند که درخواست ما از دانشگاههای علوم پزشکی این است که بدلیل کثرت فارغ التحصیلان و متقاضیان هیات علمی در بعضی از رشته ها مانند رشته های علوم پایه حتی الامکان از تمدید خدمت اعضای هیات علمی ضریب k پرهیز کنند تا بتوانیم از نیروهای جایگزین جوان در این مورد استفاده نمائیم .

,
نوشتهٔ پیشین
آمار نهایی ثبت نام کنندگان کنکور دکتری ۹۹
نوشتهٔ بعدی
شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!