درخواست برگزاری آزمون زبان MHLE بعد از امتحان کتبی دکتری تخصصی وزارت بهداشت

درخواست برگزاری آزمون زبان MHLE بعد از امتحان کتبی دکتری تخصصی وزارت بهداشت

جمعی از داوطلبین آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت، در نامه ای به آقای دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار برگزاری آزمون زبان MHLE بعد از امتحان کتبی دکتری تخصصی وزارت بهداشت شدند.

مشاهده و امضای نامه درخواستی

به گزارش کنکوران  در بخشی از این نامه آمده است:

به استحضار می رساند براساس مصوبه شورای محترم عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ( ۱/۱۱/۱۳۹۶) برای افزایش حد نمره نصاب زبان (برای سال ۹۸ از ۵۰ به ۵۵) در آزمون اخیر زبان MHLE متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان نتوانستند نمره لازم را برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علی رغم تمام تلاش ها و آمادگی برای امتحان کتبی بدست بیاورند. لذا عطف به فرصت مجدد آزمون زبانMHLE در سال ۱۳۹۷ بعد از امتحان کتبی  و همچنین جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌های تحصیلی این عزیزان و نیز بالا رفتن حد نصاب نمره زبان،  از آن مقام محترم خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به صدور کارت آزمون دکتری برای این دسته از داوطلبان و برگزاری آزمون زبان انگلیسی MHLE همانند سال ۱۳۹۷ بعد از آزمون کتبی مساعدت های لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است رونوشتی از این نامه خدمت جناب آقای دکتر باقر لاریجانی، معاون محترم آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آقای دکتر جمشید حاجتی، دبیر محترم شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و جناب آقای دکتر آبتین حیدرزاده، رییس محترم مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، ارسال شده است.

آزمون_مجدد_زبان_وزارت_بهداشت_981.jpg

داوطلبین عزیز لطفا با توجه به محدودیت زمانی ضمن امضای نامه در انتشار آن در گروه های پزشکی و بهداشتی همیاری و همرسانی بفرمایید.

امضای نامه درخواستی

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اضافه شدن رشته محل‌های گروه علوم‌پزشکی به سامانه ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۹۸
نوشتهٔ بعدی
کلید خوردن تجمیع گرایش رشته های دکتری از سال آینده

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!