بسیار مهم /دکتر حسین توکلی ، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور:امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۶ است

بسیار مهم /دکتر حسین توکلی ، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور:امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۶ است

آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۶

مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۶۸۸ هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان فقط تا ساعت ۲۴ امروز پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسکانیوز، با اعلام این مطلب اظهار داشت : بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم (شبانه) غیرحضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح نمود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری ۱۳۹۶ ساعت ۲۴ امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ پایان خواهد رسید.

همچنین مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ تعداد ۶۸۸ هزار و ۱۶۵ نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده اند.

توکلی در پایان تاکید کرد: به تمام داوطلبانی که برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ و مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام نمایند.

توکلی در پایان تاکید کرد: به تمام داوطلبانی که برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان امروز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ و مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبتت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام نمایند.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ساختارهای کروموزوم
نوشتهٔ بعدی
دانلود رایگان کتاب طراحی پرایمر ویرایش ۲۰۱۵ PCR Primer Design-edit 2

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!