مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی پزشکی آغاز شد

فرصت مجدد ۲ روزه برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی آغاز شد. داوطلبان تا فردا امکان ثبت نام در این آزمون را دارند.

 به گزارش کنکوران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی از ایجاد فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌ های علوم پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی از ثبت‌ نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی جا مانده‌اند، می‌توانند طی امروز و فردا  ۲۶ و ۲۷ اسفند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir صورت می‌گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ثبت نام ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون ph.d  سال ۹۷ گفت: ثبت نام آزمون و ارسال مدارک به صورت اینترنتی بود و چهارم اسفندماه ۹۶ این فرصت به پایان رسید.

وی افزود: مدارک مورد پذیرش برای شرکت در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

منبع: isna.ir
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نتایج نهایی آزمون استخدامی دی‌ماه ۹۶ وزارت بهداشت اعلام شد
نوشتهٔ بعدی
زمان برگزاری آزمون های زبان MSRT در سال ۹۷

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!