جزئیات طرح تجمیع واحد تهران جنوب / ایجاد معاونت اقتصادی در دانشگاه

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد گفت: تجمیع ۲۷ ساختمان پراکنده واحد تهران جنوب در پردیسی به مساحت ۱۷ هکتار و با هزینه ای بالغ بر هزار میلیارد تومان تا ۴ سال آینده به پایان می رسد.
احمد شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در طرح تجمیع ساختمان واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد گفت: تجمیع فضای آموزشی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد به دلیل اینکه ۲۷ ساختمان پراکنده در سطح شهر دارد، آغاز شده تا واحد تهران جنوب در پردیسی مستقل تشکیل شود.

وی افزود: در همین راستا زمینی به مساحت ۱۴ هزار هکتار و به مبلغ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خریداری شد و با توجه به ۳ هکتار زمینی که دانشگاه از قبل داشت، مجموعا مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار برای طرح تجمیع این واحد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمام ۱۳ دانشکده واحد تهران جنوب در یک پردیس واحد جمع آوری می شوند، گفت: در حال حاضر جانمایی برای دانشکده ها و ساختمان های اداری انجام شده و مهندس مشاور نیز برای پروژه انتخاب کردیم. به زودی وارد فاز اجرا می شویم.

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد ادامه داد: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این پردیس است که بخشی از این مبلغ از فروش ساختمان های پراکنده واحد و بخشی نیز از اعتبارات دانشگاه تامین می شود، تا ۴ سال آینده بخش عمده ای از تجمیع واحد تهران جنوب به پایان می رسد.

شمس در خصوص تجمیع ساختار سازمانی واحد تهران جنوب گفت: با توجه به اجرای طرح تجمیع از سوی دانشگاه آزاد، پست های سازمانی کاهش و بخشی از نیروی انسانی نیز کم شده است. همچنین برخی از پست ها نیز با هدف چابک سازی تنزل یافته است.

وی گفت: پس از تائید معاون از سوی شورای استان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، معاونت دانشجویی و فرهنگی اذغام می شوند و معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان که رویکرد درآمد زایی در واحدها دارد به مجموعه اضافه شده است تا بتوانیم میزان وابستگی به شهریه را کاهش دهیم.

نوشتهٔ پیشین
۲ هزار نخبه و استعداد برتر با طرح تحقیقاتی کارت معافیت گرفتند
نوشتهٔ بعدی
میزان شهریه دوره‌های دانشگاه آزاد/ واحدهای پزشکی زیان‌ده شدند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!