زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد

ارشد فراگیر پیام نور :مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج دوره فراگیر دانشگاه پیام نور از قبولی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر در این آزمون خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اسامی پذیرفته شدگان در آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: در این آزمون تعداد ۸۰ هزار و ۵۸۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۹۸ نفر زن و ۴۱ هزار و ۸۸۵ نفر مرد بودند.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی این آزمون در صبح جمعه ۴ اردیبهشت ماه به صورت تستی در ۱۰۱ شهرستان برگزار شد و ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب در آزمون شرکت کردند و ۳۰ هزار و ۱۶۲ داوطلب غایب بودند. در واقع ۶۲.۵۷ درصد حاضر و ۳۷.۴۳ درصد غایب بودند.

وی یادآور شد: از تعداد ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب حاضر در آزمون تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۸ نفر زن و تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۳ نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از گزینش نهایی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر پذیرفته شده اند که اسامی آنان بعداز ظهر امروز ۲۱ مرداد اعلام می شود. از تعداد پذیرفته شدگان در این دوره تعداد ۵ هزار و ۳۲۵ نفر زن و ۵ هزار و ۷۲۸ نفر مرد هستند. در واقع ۴۸.۱۸ درصد زن و ۵۱.۸۲ درصد مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام در روز ۸ شهریورماه به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند و از برنامه زمانی دانشگاه مطلع شوند.

نوشتهٔ پیشین
دانشگاه پیام نور برای تمدید قرارداد برخی اساتید شرط تعیین کرد
نوشتهٔ بعدی
۳واحد پزشکی دانشگاه آزاد تجمیع می شوند/ ایجاد پردیس پزشکی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!