موفقیت علوم پزشکی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در جذب هیات علمی

کنکوران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد
موفقیت علوم پزشکی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در جذب هیات علمی
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های استان گفت: مشارکت و همراهی لازمه توسعه علمی و فرهنگی استان است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، امین‌رضا کمالیان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های علمی و پژوهشی همراه و همگام با دانشگاه‌های استان در یک راستا گام برمی‌دارد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تبیین درست جایگاه بهداشت و درمان را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش حوزه علوم‌پزشکی برشمرد و عنوان کرد: تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی و راه‌اندازی درمانگاه و دی‌کلینیک برای برطرف کردن مشکلات استان و پرورش نیروی متخصص بومی است.
این مسئول ضمن قدردانی از حمایت علوم‌پزشکی زاهدان از حوزه پزشکی دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکنون در جذب هیات علمی موفق بوده‌است.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شاخص‌های کیفیت بخشی در امور آموزشی و پژوهشی در استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب استان، دانشگاه‌های استان باید در جهت ارتقاء شاخص ها همکاری و مشارکت داشته‌باشند، زیرا موفقیت بدون همیاری و همراهی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
کمالیان محصول تلاش‌های دانشگاهی را ارتقاء خدمات علمی و سیستم آموزش عالی کشور دانست و با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی شورای هم‌اندیشی در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سال همدلی و همزبانی ایجاد چنین شوراهایی خود مصداق شعار سال است.
در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص شورای هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضاء هیات علمی سرآمد و ممتاز و ایجاد کمیته‌های تخصصی گفت: با توجه به ظرفیت‌های علمی که در اختیار دانشگاه است اعضاء هیات علمی به صورت تخصصی می‌توانند در همه‌ زمینه‌ها فعالیت کنند.
محمودرضا میری افزود: در حال حاضر یکی از مسائل عمده در شهر زاهدان حاشیه‌نشینی است که مشکلات بهداشتی، درمانی و فرهنگی را به همراه دارد در این راستا دانشگاه باید با دید علمی به بررسی موضوع بپردازد.
علی‌رضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با تأکید بر مشارکت و همکاری دانشگاه‌های استان نتیجه‌ این همراهی را تعالی استان در سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی برشمرد و گفت: ما به عنوان جامعه دانشگاهی استان در صدد آن هستیم تا زمینه‌ لازم را برای رشد علمی جوانان مهیا کنیم.

نوشتهٔ پیشین
سرپرست مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد منصوب شد
نوشتهٔ بعدی
حذف رشته های کم متقاضی و تجمیع واحد های دانشگاه پیام نور

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!