آخرین وضعیت جذب هیات علمی/ رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب

کنکوران

معاون مرکز جذب وزارت علوم خبر داد:
آخرین وضعیت جذب هیات علمی/ رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب

معاون مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت روند جذب متقاضیان هیات علمی در فراخوان بهمن ۹۳ گفت: صلاحیت عمومی و علمی این افراد در حال بررسی است.
دکتر محسن ضرغام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان بهمن سال ۹۳ و آخرین وضعیت روند جذب متقاضیان این فراخوان گفت: دانشگاه‌ها از داوطلبان درخواست کرده اند که برای مصاحبه به دانشگاه‌ها مراجعه کنند و درحال حاضر کارگروه‌ های صلاحیت عمومی و علمی مشغول بررسی وضعیت این افراد هستند .
ضرغام یادآور شد: ۱۶ هزار نفر در این فراخوان شرکت کردند و بر اساس ظرفیت اعلامی دانشگاه ها قرار بود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جذب دانشگاه ها شوند.
وی ادامه داد: پس از اینکه مصاحبه ها این افراد انجام شد تصمیم گیری در هیات اجرایی جذب دانشگاه صورت می گیرد و سپس پرونده متقاضیانی که در هیات اجرایی جذب دانشگاه مورد تایید قرار گرفته به دبیرخانه هیات مرکزی جذب وزارت علوم ارسال می شود.
معاون مرکز جذب وزارت علوم افزود: سپس هیات مرکزی جذب وزارت علوم تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و نتیجه نهایی به متقاضی اعلام می شود.
وی ادامه داد: درحال حاضر برخی از دانشگاه‌ها فرایند مصاحبه را انجام داده و پرونده متقاضیان را برای بررسی نهایی به مرکز جذب وزارت علوم ارسال کرده برخی نیز مشغول مصاحبه هستند که با پایان گرفتن این روند، متقاضیان در مهرماه و یا بهمن ماه سال تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها جذب می شوند.
ضرغام در خصوص رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب نیز گفت: سامانه جدید مرکز جذب طی هفته آینده رونمایی می شود. با این سامانه فرایند جذب سرعت یافته و دقت در جذب افزایش می یابد. افراد می توانند به صورت آنلاین از روند اجرایی پرونده خود در مرکز جذب و دانشگاه ها مطلع شوند.

نوشتهٔ پیشین
مرکز نوآوری در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد می شود
نوشتهٔ بعدی
نابسامانی توسعه آموزش عالی نتیجه تعلل در تصویب‌ سند آمایش

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!