پذیرش ۱۳ هزار دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان

کنکور سراسری

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پذیرش ۱۳ هزار دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید محمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «بدون آزمون» دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز پنج‌شنبه ۲۲ مرداد آغاز و تا ۲۹ مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت.

محمدزاده گفت: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی (صنعت، کشاورزی، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در ۱۸۰ کد رشته و ۸۶ کد رشته محل، جهت تحصیل در ۲۶ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت، پذیرش می‌کند.

وی افزود: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه به سایت اینترنتی سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: پذیرش دوره‌های مذکور براساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

محمدزاده گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نیمه دوم شهریورماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
۱۵۷۳ رشته دانشگاه آزاد فاقد مجوز وزارت علوم است
نوشتهٔ بعدی
پذیرش دانشجو در دو رشته جدید علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!