جشنواره ملى اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی‌کاربردی افتتاح شد/ حمایت از اختراعات دانشگاه جامع

کنکوران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به افتتاح جشنواره ملى اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی‌کاربردی در برج میلاد تهران گفت: اختراعات برتر این جشنواره از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.
محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم در برج میلاد افتتاح شد، گفت: شعار این جشنواره، فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی، موتور محرک اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین ایجاد فضای تجاری‎سازی اختراعات و ابتکارات بومی کشور، رفع چالش‌های صاحبان تولید و صنعت، معرفی دستاوردها و فناوری‌های علمی مهارتی و کاربردی، حمایت از مخترعان، کارآفرینان و شرکت‌های فناور و شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های علمی و اجرایی مراکز آموزشی کشور را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیش از۸۷۰ هزار دانش آموخته،۶۰۰ هزار دانشجو و ۴۰ هزار مدرس دارد که نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات را هم با رویکرد تجاری سازی و نیازهای نوآورانه و کارآفرینانه دانشگاه برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: دراین جشنواره، اختراعاتی که از سوی بنیاد ملی نخبگان به تأیید علمی برسد از تسهیلات سطح ۳ بنیادملی نخبگان بهره مند می‌شوند، همچنین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز ضمن اعتبارسنجی اختراعات، گواهینامه تأییدیه علمی به اختراعات منتخب اعطا می‌کند.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امروز یکشنبه ۲۵ مرداد تا ۲۷مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
حساسیت وزارت علوم بر ارزیابی و نظارت مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی /تأکید بر بازبینی رشته‌های تحصیلی
نوشتهٔ بعدی
جذب دانشجو – سرباز از میان نخبگان فرهنگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!