افزایش رشته‌های ارشد و دکترای دانشگاه آزاد شاهرود

کنکوران

با موافقت شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، ۹ رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به رشته های دانشگاه آزاد شاهرود افزوده شد .
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان این مطلب گفت: با موافقت شورای گسترش وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ۵ رشته‌ ریاضی مالی ، حقوق بین الملل ، مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی ، مهندسی پزشکی – بیومتریال و مهندسی پزشکی – مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ رشته شیمی تجزیه ، متالوژی ، زمین شناسی گرایش زیست محیطی و عمران ، رشته سازه در مقطع دکترا به جمع رشته های این دانشگاه افزوده شدند .

دکتر احمد دزیانیان افزود: هم اکنون با افزایش این رشته‌ها ، تعداد رشته،های دکترا به ۲۱ رشته و رشته‌های کارشناسی ارشد به۵۷ رشته رسید .

وی گفت‌: در راستای افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزشی دانشگاه، برای تصویب رشته‌های متعدد دیگری نیز اقدام شده و این رشته ها هم‌اکنون مراحل قانونی خود را برای تصویب در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری طی می‌کنند .

دزیانیان خاطرنشان کرد‌: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای ۲۹۰ عضو هیات علمی ثابت و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی وسیعی است و بستر های لازم برای افزایش رشته‌های چند نظمی و میان رشته‌ای را داراست و سعی بر این است تا بیشتر به سمت ایجاد این رشته‌ها پیش برویم .

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن ۱۸۸ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی بیشترین سهم را در بین واحدهای دانشگاهی از این لحاظ داراست تصریح کرد: این دانشگاه، بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می‌شود .

نوشتهٔ پیشین
بورسیه داخل وزارت بهداشت /شرایط و جزئیات جذب بورسیه داخل دانشگاه‌های علوم پزشکی
نوشتهٔ بعدی
اجرای ۳۰ پروژه شاخص عمرانی در دانشگاه علامه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!